ANTALYA İHRACATÇILAR BİRLİĞİ ÜYELERİNE
ÖZEL SİRKÜLER NO: 2013 / 101
Sayın Üyemiz,
"Anfaş City Expo - 4.Şehircilik ve Teknolojileri Fuarı”na yönelik ve eşzamanlı olarak 15-18 Nisan 2013 tarihleri arasında Ekonomi Bakanlığı koordinatörlüğünde Genel Sekreterliğimiz organizatörlüğünde bir Alım Heyeti Programı gerçekleştirilecektir.
Söz konusu Alım Heyeti Programına; Irak ve Tunus'dan aşağıda bilgileri sunulan 2 yabancı firma yetkilisi iştirak edecektir. Alım Heyeti Programı kapsamında; 16 Nisan 2013 Salı günü 14.00-17.00 saatleri arasında Anfaş Expo Center V.I.P Salonu'nda heyete iştirak eden yabancı firmalar ile ikili görüşmeler gerçekleştirilecektir.
Bu çerçevede, alım heyeti ikili görüşmelerine katılmak isteyen firmaların ekte sunulan başvuru formunu doldurarak en geç 12 Nisan 2013 Cuma günü mesai bitimine kadar Genel Sekreterliğimize göndermeleri gerekmektedir. Görüşmeler randevu sistemi çerçevesinde gerçekleştirilecektir. Tarafımıza yapılan başvurular, başvuru sırasına göre değerlendirilecek ve 15 Nisan 2013 Pazartesi günü, başvuran firmalara tarafımızdan randevu saatlerine ilişkin bilgi verilecektir.
Bilgilerini
rica ederim.
Fisun EVRENSEVDİ
Genel Sekreter
İlgili kişi: Şebnem GÜMÜŞ (Tel: 0 242 3118000 Dahili: 1309- E-Mail: gumuss@aib.gov.tr)
Ek: Alım Heyeti Listesi-Başvuru Formu (1 Sayfa)
ANFAŞ CITY EXPO FUARI ALIM HEYETİ
KATILIMCI LİSTESİ
ÜLKE |
FİRMA |
TEMSİLCİ |
TALEP ETTİĞİ ÜRÜNLER / HİZMETLER |
IRAK |
DİWAN COMPANY FOR CONTRACTING
|
THAKWAN AL-SAFFAR |
YAPI MALZEMELERİ & EKİPMANLARI, ELEKTRİK MALZEMELERİ & EKİPMANLARI, MUHTELİF - ÖZEL KAMYONLAR, BELEDİYE İHTİYAÇLARI, IRAK PROJELERİ İÇİN TASARIMLAR |
TUNUS |
Cabinet D'architecture AUTREMENT
|
MOHAMED ANIS ZOUARI |
ŞEHİR MOBİLYASI, BAHÇE MOBİLYASI, DEKORASYON |
İKİLİ GÖRÜŞME BAŞVURU FORMU
16 NİSAN 2013 SALI - SAAT: 14.00-17.00
ANFAŞ EXPO CENTER V.I.P. SALONU
FİRMA ADI
|
|
ADRES
|
|
TEL
|
|
FAKS
|
|
E-POSTA
|
|
FİRMA VERGİ DAİRESİ / NUMARASI
|
|
İKİLİ GÖRÜŞMELERE KATILACAK FİRMA YETKİLİSİ / CEP TEL NO
|
|
GÖRÜŞME TALEP EDİLEN YABANCI FİRMALAR
|
|
Not: Tüm alanlar doldurulduktan sonra 12 Nisan 2013 Cuma günü mesai bitimine kadar Genel Sekreterliğimize
(Faks: 0 242 311 79 00 veya elektronik posta : gumuss@aib.gov.tr) iletilmesi rica olunur.
Tüm soru, görüş ve önerileriniz için bizimle iletişime geçebilirsiniz.