MAAŞ PROTOKOLÜ
Genel Sekreterliğimiz 29 personel ile maaş ödemeleri için 3 yıl olarak değerlendirilmek üzere protokol yenileme dönemindedir.
Bu çerçevede, Genel Şartları aşağıda iletilmek üzere, kurum ve personel hesaplarından masraf alınmaması esası çerçevesinde tekliflerin 13/03/2025 tarihi saat 17:00'a kadar Birliğimize iletilmesi gerekmektedir.
Genel Şartlar:
-Yapılacak Protokol, KURUM'un MAAŞ ve DİĞER ÖDEME'leri için BANKA ŞUBESİ nezdinde mevcut veya açtıracağı vadesiz mevduat hesabı ile PERSONEL'in BANKA'nın şubelerinde açtıracakları vadesiz tasarruf mevduat hesaplarının işleyişi ve ödemelerde BANKA'nın Bankamatik hizmetlerinden yararlanılması esaslarını kapsar.
-BANKA'nın MAAŞ ve DİĞER ÖDEME'lere aracılık hizmeti halen 29 (YİRMİ DOKUZ) kişi düzeyindeki personeli kapsamakta olup, KURUM'a yeni alınacak PERSONEL otomatik olarak bu protokol kapsamına dahil olacak ve Kurum'a yeni alınacak personelin maaş ve diğer ödemeleri protokol süresince BANKA tarafından gerçekleştirilecektir.
-KURUM, BANKA ŞUBESİ'nin gerekli operasyonları tamamlanmasını teminen, BANKA ŞUBESİ nezdindeki veya yeni açılacak vadesiz mevduat hesabına MAAŞ tutarlarını ÖDEME GÜNÜ'nden en az 2 iş günü önce, maaşa ilişkin DİĞER ÖDEME tutarlarını ÖDEME GÜNÜ'nden en az 2 iş günü önce hazır bulunduracaktır.
-Kurum personelinin Banka internet şubesinden / mobil bankacılıktan maaş hesapları ile yapacakları yurt içi TP havale ve EFT işlemlerinden masraf alınmayacak, maaş hesaplarından hesap işletim ücreti tahsil edilmeyecek ve kredi kartı üyelik aidatı alınmayacaktır. Bu işlemlerin dışındaki işlemlerdeki masraflarda ise kurum personeli lehine uygulanacaktır.
-KURUM hesaplarından yapılacak yurt içi TP havale ve EFT işlemlerinden masraf alınmayacak, hesaplarından hesap işletim ücreti tahsil edilmeyecek, KURUM hesaplarından yapılacak yurt dışı Döviz transferlerinde minimum masraf alınacak, bu işlemlerin dışındaki işlemlerdeki masraflarda ise KURUM lehine uygulama yapılacaktır.
-Teklifler en geç 13/03/2025 günü saat 17:00'a kadar, elden veya posta ile kapalı zarf olarak BAİB evrak kayıt servisine teslim edecektir. Söz konusu gün ve saatten sonra Birliğimize ulaşan teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır. - Teklif mektubu bir zarfa konulduktan sonra zarfın üzerine teklif veren bankanın ismi ile teklif verdiği konu açıkça yazılıp zarf kapatıldıktan sonra, zarfın kapanan kısmı da teklif veren tarafından imzalanmalıdır.
-Teklif mektuplarında, teklif edilen fiyatlar rakam ve yazı ile açıkça yazılmalıdır.
-Teklifi imzalayan firma yetkilisinin isim soyisim ve firmadaki unvanının yazılması gerekmektedir.
-Teklifi imzalayan kişinin firmayı temsil ve ilzama yetkili olduğunu gösterir evrak teklife eklenecektir.
-Kabul edilen teklif sahibi ile sözleşme yapılacak olup, sözleşmeden doğacak damga vergisi, teklif sahibi firma tarafından ödenecek ve ödemeye ilişkin evrak BAİB'e iletilecektir.
Tüm soru, görüş ve önerileriniz için bizimle iletişime geçebilirsiniz.