Koronavirüs Tedbirleri Çerçevesinde Genel Sekreterliğimiz Yeni Çalışma Düzeni Hk.


BATI AKDENİZ İHRACATÇILAR BİRLİĞİ ÜYELERİNE
SİRKÜLER NO: 2020/91

Sayın Üyemiz,

Koronavirüs (Covid-19) salgınının yayılımını engellemek amacıyla ulusal düzeyde alınan tedbirler kapsamında, T.C. Cumhurbaşkanlığı ve T.C. Sağlık Bakanlığı'nın açıklamaları ve Türkiye İhracatçılar Meclisi'nden alınan talimatlar çerçevesinde, Batı Akdeniz İhracatçılar Birliği olarak 23 Mart 2020 Pazartesi tarihinden itibaren evden çalışma yöntemine geçilmiştir.

Toplum sağlığını korumaya katkı sağlamak amacıyla geçilen söz konusu uygulama kapsamında;

- Üyelik, Pasaport, İthalat kayıt vb. işlemler başta olmak üzere tüm işlemler şubelerimizde dönüşümlü olarak görev yapacak minimum personel tarafından yürütülecektir.

- İş ve işlemlerinizde öncelikli olarak online sistemleri tercih etmeniz, online veya uzaktan işlemi mümkün olmayan ivedi durumlarda fiziki müracaata başvurmanız beklenmektedir.

- Vezne işlemleri için gerekli ödeme işlemleriniz banka hesaplarımız aracılığıyla online olarak tamamlanabilecektir.

Bu çerçevede, Birliğimizce 23 Mart 2020 tarihinde başladığımız uzaktan çalışma sistemi gelişmelere bağlı olarak sonlandırılacak olup, bu süreçte Birliğimiz bünyesinde üyelerimize sunulan tüm hizmetlerimiz aksama yaşanmadan devam edecektir.

Bilgilerini rica eder, bu zor süreci hep birlikte atlatacağımıza olan inancımızla sağlıklı günler dileriz.



e-imzalıdır
Güliz AKEL ÇETİNKAYA
Genel Sekreter T.

Tüm soru, görüş ve önerileriniz için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Belirttiğiniz GSM numarasına gönderilen 4 haneli SMS Doğrulama Kodunu giriniz.

SMS Doğrulama Kodu Hatalı

Mesajınız başarılı bir şekilde iletilmiştir. En kısa sürede tarafınıza bilgi verilecektir.

Hata oluştu. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz.