Batı Akdeniz Tarım ve Gıda Kümesi-2


Proje Künyesi

Proje Adı:

Batı Akdeniz Tarım ve Gıda Kümesi-2

Proje Kodu:

19.UR-GE.059

Proje Süresi:

2019-2022

İşbirliği Kuruluşu:

Batı Akdeniz İhracatçılar Birliği

Katılımcı firma sayısı

28

İhtiyaç Analizi:

Tamamlandı

Alınan Eğitim(ler):

İhracata Yönelik Satış ve Pazarlama Becerilerinin Geliştirilmesi Eğitimi

Yurt Dışı Pazarlama Faaliyetleri

-

 

 

İhtiyaç Analizi Çalışmaları

· Batı Akdeniz Tarım ve Gıda Kümesi-2 URGE Projesinin İhtiyaç Analizi faaliyeti, 03 Aralık 2019 tarihinde katılımcı firma temsilcilerinin iştirakleriyle Genel Sekreterliğimiz toplantı salonunda gerçekleştirilen açılış toplantısıyla başladı.

· Açılış toplantısının ardından hizmet sağlayıcı tarafından firma tesis ziyaretleri gerçekleştirildi. Bu ziyaretler sırasında proje firmalarının mevcut ve hedef pazarları, ürün çeşitlilikleri gibi faktörler göz önünde bulundurularak dış ticarette etkili adımların atılabilmesi adına firmalar analiz edildi.

· Yapılan analizler proje firmalarının 3 yıllık süre içinde izleyeceği yol haritasının belirlenmesi açısından kritik rol oynadı.

· 6 Şubat 2020 tarihinde Birlik merkezinde gerçekleştirilen İhtiyaç Analizi kapanış toplantısı ile projenin ilk faaliyeti son bulurken ileride gerçekleştirilmesi beklenen eğitim/danışmanlık/tanıtım faaliyetleri ile yurt dışı pazarlama ve alım heyeti faaliyetleri hususunda katılımcılarla fikir alışverişinde bulunuldu.

Haber

Eğitim Faaliyeti

1- İhracata Yönelik Satış ve Pazarlama Becerilerinin Geliştirilmesi Eğitimi

· 28 firmadan oluşan proje online olarak 28 Temmuz 2020 tarihinde İhracata Yönelik Satış ve Pazarlama Becerilerinin Geliştirilmesi Eğitimini gerçekleşti.

· Eğitimde Maslow İhtiyaçlar Hiyerarşisi ele alınarak, satın almada seçim kıstasları ele alınarak başlayan eğitimde pazarlamada strateji anlatıldı.

· Pazar araştırmasında ve pazar değerlendirmesinde incelenecek kıstasların ele alındığı online eğitimde müşteri portföyünü belirleme ve tanıma üzerinde katılımcılar detaylı bilgi edindi

2- Marka Yönetimi ve Markalaşma Stratejileri Eğitimi

· Proje kapsamında düzenlenen ikinci eğitim olan Marka Yönetimi ve Markalaşma Stratejileri eğitimi 16 Haziran 2021 tarihinde eğitmen Tülay Güzel tarafından gerçekleştirildi.

· Online eğitimde, marka ve markalaşmanın teorik çerçevesi, marka olama süresi, marka olma stratejileri, marka oluştururken fark yaratma ve marka konumlandırma ana başlıkları detaylandırılarak proje katılımcı firma temsilcilerine sunum şeklinde anlatıldı.

· Marka oluşturmanın bütün aşamalarının anlatıldığı eğitimde firma temsilcileri konu hakkında detaylı bilgiye sahip olma fırsatını yakaladılar.

Haber

Tüm soru, görüş ve önerileriniz için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Belirttiğiniz GSM numarasına gönderilen 4 haneli SMS Doğrulama Kodunu giriniz.

SMS Doğrulama Kodu Hatalı

Mesajınız başarılı bir şekilde iletilmiştir. En kısa sürede tarafınıza bilgi verilecektir.

Hata oluştu. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz.